Vanliga frågor

Har du en fråga? Vi har svaren. På Ingrid Butik tror vi på tydlig kommunikation och en smidig shoppingupplevelse. Nedan hittar du svar på några av de vanligaste frågorna om beställningar, frakt, betalningar, returer och mer. Oavsett om du gör din första beställning eller hanterar en retur, finns det här avsnittet här för att hjälpa dig.

Beställning

Kan jag ändra eller avbryta min beställning efter att jag lagt den?

Ja, beställningar kan ändras eller avbrytas inom 1 dag efter köpet eller före sista ansökningsdag. Kontakta oss så snart som möjligt för att begära en ändring. Läs mer i vår leveranspolicy.

Vad händer om jag vägrar att acceptera leveransen?

Om du vägrar leveransen ansvarar du för returfraktkostnaderna. Fullständig information finns i vår leveranspolicy.

Leverans

Hur lång tid tar det att få min beställning i Sverige?

Beställningar behandlas inom 0–3 arbetsdagar och levereras inom 3–8 arbetsdagar, måndag till lördag, via Postnord. Läs mer i vår leveranspolicy.

Vad händer om jag inte är hemma när leveransen anländer?

Om du inte är hemma kan budfirman försöka leverera om eller lämna ditt paket på en närliggande utlämningsplats. Du får ett meddelande med upphämtningsinstruktioner.

Retur och återbetalning

Hur lång tid har jag på mig att returnera en vara?

Du kan returnera varor inom 30 dagar efter att du mottagit din beställning. Returnerade produkter måste vara oanvända och i originalförpackning. Se vår fullständiga returpolicy.

Hur lång tid tar det att få min återbetalning?

Återbetalningar behandlas inom 7 dagar efter att vi mottagit din returnerade vara. Återbetalningar görs till den ursprungliga betalningsmetoden.

Betalning

Vilka betalningsmetoder accepteras?

Vi accepterar Visa, Mastercard och American Express. Alla betalningar behandlas säkert och krypteras.

Vad ska jag göra om min betalning misslyckas?

Kontrollera först dina kortuppgifter eller prova en annan betalningsmetod. Om problemet kvarstår, kontakta din bank eller kontakta oss på support@ingrid-butik.se. Läs mer i betalningspolicyn.

Sekretess och dataskydd

Hur skyddar ni mina personuppgifter?

Vi använder SSL-kryptering och följer branschstandardiserade säkerhetsåtgärder. Din finansiella information lagras aldrig på våra servrar. Se alla skyddsåtgärder i vår integritetspolicy.

Kan jag radera eller uppdatera mina personuppgifter?

Ja, du kan begära att uppdatera eller radera dina uppgifter genom att logga in på ditt konto eller kontakta kundtjänst.

Spårning och borttappade paket

Hur kan jag spåra min beställning?

När din beställning har skickats får du ett e-postmeddelande med ett spårningsnummer. Använd detta nummer för att följa din leveransstatus. Spåra din beställning och mer i fraktpolicyn.

Vad händer om mitt paket är borttappat eller inte anländer?

Kontakta oss omedelbart om ditt paket inte har anlänt. Vi kommer att undersöka saken med transportören och kan komma att skicka ett ersättningspaket eller utfärda en återbetalning.

Behöver du fortfarande hjälp? Vi finns här för dig.

Om din fråga inte besvaras ovan eller om du behöver ytterligare hjälp, tveka inte att kontakta oss. Vår vänliga kundsupport hjälper dig gärna med allt du behöver.

Företagsinformation

Webbplatsnamn: Ingrid Butik
Företagsnamn: Duo Station
Adress: Geurdeland 17G, Andelst, Gelderland, 6673DR, Nederländerna
E-post: support@ingrid-butik.se
Kontaktformulär: here
Telefon: (+31) 90667964
Företagsnummer: 92717640
Momsregistreringsnummer: NL865398719B01

Kundtjänstens öppettider:
Måndag till fredag från 09:00 till 17:00
Lördag och söndag från 11:00 till 15:00
(GMT+01:00) Centraleuropeisk tid (Stockholm)
Vi svarar inom en dag.